Inschrijven en betalen

Schrijf je je in, dan verklaar je het eens te zijn met onze inschrijvingsvoorwaarden.

Inschrijven

Is dit je eerste vorming? Maak dan een account aan. Dit account is persoonlijk.

Volgde je eerder al een vorming, dan kan je je inschrijven met je persoonlijke Mijn OVSG-account (let op – een Bware-account groeit niet mee naar de website).

Na je inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Dit bericht bevat alle praktische informatie – data, locatie, prijs, … Ook je werkgever en de opgegeven betaler ontvangen een bevestiging van je inschrijving. Zij kunnen je inschrijving aanvaarden of weigeren.

Eventuele herinneringen of wijzigingen in de planning ontvang je per e-mail.

Inschrijvingsvoorwaarden

  • Je kan enkel jezelf inschrijven. Gebruik hiervoor het inschrijvingsformulier. Telefonisch inschrijven is niet mogelijk.
  • Als het aantal inschrijvingen het toegelaten maximum overschrijdt, is de volgorde van inschrijving bepalend.
  • Je schrijft je in voor een volledig thema- of functietraject. Deze programma’s liggen vast. Afwijkingen zijn niet mogelijk.
  • De prijzen op onze website gelden enkel voor OVSG-leden. Niet-leden betalen 10% meer.
  • De standaardprijs van 645 euro voor een teamvorming geldt voor één lesgever en voor een groep van max. 25 à 30 personen. Bij grotere groepen impliceert dit één of meerdere extra lesgevers.

Wachtlijst

Schrijf je je op de wachtlijst in, dan contacteren we je wanneer er een plek vrij komt, we een extra reeks inrichten of een nieuwe reeks opstarten.

Sta je op de wachtlijst, dan ben je niet verplicht om tot inschrijving over te gaan. Ook is het mogelijk om voor een ander nascholingstraject in te schrijven.

Betaling via schoolbestuur

Laat je schoolbestuur zo vlug mogelijk een bestelbon sturen naar professionalisering@​ovsg.​be. Vermeld zeker volgende gegevens:

  • de cursuscode
  • de naam van de deelnemer (voor individuele inschrijvingen)
  • de naam, het adres en het instellingsnummer van de school (voor inschrijvingen voor teamgerichte sessies) 
  • het bedrag van de bestelbon
  • het boekjaar van de bestelbon.

Je kan de bestelbon ook per post versturen. Richt je brief aan OVSGplus vzw, Bischoffsheimlaan 1-8, 1000 Brussel.

De bestelbon moet uiterlijk op de dag van de start van de vorming in ons bezit zijn. Je schoolbestuur voert de betaling uit na ontvangst van de factuur.

Heb je een vraag?

Professionalisering, advies en service
02 506 50 99

Zoek je het algemene contact van een dienst?

Ga naar de contactpagina