Problemen met inloggen?
Stuur een mailtje naar communicatie@ovsg.be
(Vermeld duidelijk over welk platform het gaat.)

 

Wiskunde of M-iskunde

Wat is je rol als leraar, als begeleider van het wiskundeproces van kinderen?

Je maakt kennis met diverse schema’s, modellen en concrete materialen om de gepaste didactische keuzes te maken.

Tijdens deze vorming leer je:

  • Gepaste didactische keuzes maken op basis van diverse schema‚Äôs, modellen en materialen;
  • De vertaling maken naar jouw klas;
  • Als team nadenken over verticale en horizontale samenhang.
     

Hoe kan je je verder verdiepen:

  • Tijdens de sessie ‚ÄėHet ABC van het leerplan Wiskunde‚Äô nemen we het volledige leerplan onder de loep.¬†
  • Tijdens de sessie ‚ÄúDifferenti√ęren in het curriculum Wiskunde‚ÄĚ leer je het leerplan te gebruiken om zinvol om te gaan met de verschillen in je klas.¬†
  • Tijdens ‚ÄúMeetkunde, de kunst van de kunde‚ÄĚ verken je het leerplan meetkunde om er op een actieve , kwaliteitsvolle manier mee aan de slag te gaan.¬†

                                                                                                                             

Lesgever en data: 
Data: 
vrijdag 23 maart 2018 - 10:55
De prijzen gelden enkel voor OVSG-leden. Voor niet OVSG-leden wordt de kostprijs met 10 % verhoogd.
Prijsinformatie: 

‚ā¨ 585

Cursuscode: 
BWIS W5
team
Domeinen: 

Eerstvolgende nascholingen

    Blijf op de hoogte

    e-zine voor stedelijk en gemeentelijk onderwijs