Doelgroep: leraren 4de graad
Tijdens deze vorming zoomen we dieper in op 'Dialogeren' en 'Tonen/Manifesteren'. Wil je weten hoe je hiermee aan de slag gaat in jouw atelier? Dan is deze vorming vast iets voor jou.
Het vormingstraject heeft een mooie balans tussen theorie en interactief werken.
Na elke sessie kan je direct aan de slag met de verzamelde input. De pedagogisch begeleiders van OVSG ondersteunen jou nadien bij de verdere toepassing in jouw atelierpraktijk.
Tijdens deze vorming leer je:
- samenwerking integreren in het atelier 4de graad;
- je leerlingen stimuleren om in dialoog te gaan met zichzelf, de anderen, het andere …;
- welke zelfevaluatie-tools je kan inzetten;
- effectieve feedback geven aan leerlingen;
- welke feedback zinvol is;
- je leerlingen voorbereiden op een toonmoment;
- welke criteria belangrijk zijn bij Tonen/manifesteren;
- het externe jurylid betrekken bij het toonmoment;
- welke mogelijkheden er voor de leerlingen zijn om naar buiten te treden met hun werk.