Achter de schermen

De interne diensten (personeel en organisatie, IT, financiële dienst, logistiek en administratieve ondersteuning) van OVSG zorgen er achter de schermen voor dat onze leden en klanten kunnen rekenen op een klantvriendelijke en deskundige dienstverlening.

‘Corona heeft onze manier van werken ingrijpend veranderd. Werken en vergaderen verloopt nu op een hybride manier’

“Ook in schooljaar 2020-2021 bleef Corona ons leven en werk beheersen. We keren stilaan terug naar het oude normaal maar sommige aspecten zullen blijven. We werken en vergaderen op een meer ‘hybride’ manier: een mix van onlinemeetings en netwerken en bijeenkomsten ‘in levende lijve’. Ook professionaliseren we de digitale competenties van onze medewerkers. In onze kantoren in Huis Madou bieden we een warm welkom aan al onze medewerkers of bezoekers waarbij we de nodige veiligheidsmaatregelen in acht nemen. Het is noodzakelijk om de verbondenheid tussen collega’s en met klanten te behouden of te versterken. Daar blijven we werk van maken.”

- Ilse Hillewaert, directeur organisatie